Thursday 11 July 2013

GAMBAR KENANGAN (M.CT)

GRUP mula2 aku masuk... Masa MSR... semua sempoi.. mula2 je semua malu2... Abang Emi dgn Kak Amelia je yang sempoi.. Hehe..
Yang ni pulak... punca aku tebabit dlm grup ni.. sbb aku diamanahkan join grup ICC... aku dalam bidang BADAR.. hakikatnya sampai hari ni aku tak faham apa tugas aku~ Y^Y

Yang ni pulak.. grup yg aku paling sayang.. haha.. YANG ADA DALAM GRUP NI SEMUA PERANGAI KELAKAR... adeh... *gambar ni menjelaskan segala-galanya... menjelaskan kenapa seluar aku basah =.=

Dari atas yg lelaki sebelah kiri : DAUS/DAFI , AMIRUL/JENG JENG JENG , HIJAZ/HAJAZ/HARRY POTTER
Dari bawah yg perempuan sebelah kiri : SITI/CT , ANNA/SHILA AMZAH , LIYANA/KENIT , FATHIEN/PATIN
=.=''

Depan surau.. Photographer: ANNA









No comments:

Kawan2ku ^.~