Saturday 27 July 2013

# BUNDLE #

Yup... BUNDLE
But before that..


Hello there... I know that FENOMENA BANANA aka MINION dah melarat dah...
My senior termasuk lah dgn kawan2 semua nya dah angau dengan benda kuning tu...
Haha...


Tapi aku tak kesah... bagi aku.. biasalah tu...
Cerita yang kiut2 ni memang dapat sambutan...

Yang sangat lah aku mcm rasa AWESOME! ialah.... ramai kawan2 lelaki aku kata...
"COMEL KAN MINION!"
Aku hanya mampu "ERK?" =.='' Biar benar?


Kesimpulan daripada pengalaman aku yang dah dengar pendapat beberapa rakan-rakan aku yang berjantina LELAKI...
aku dapati ... mereka ini teramatlah suka kan benda yang COMEL...

Tapi logik apa...
Kalau lelaki tak suka benda comel...
Macam mana diorang nak suka perempuan?
Bukan ke perempuan berperangai comel macam baby?

*Kecuali kau YANA <--kata sahabat aku kpd aku* -.-'
Hhahaha...

Okey aku bukan nak cerita pasal MINION.. aku nak  cerita pasal BUNDLE...

Ini bukan sebarang BUNDLE..
Ini BUNDLE baek punya...
Kah kah kah!

Ehem..ehem...

Ini BUNDLE membawa maksud....
Perangai main redah aje... Perangai mintak penyepak... Perangai yang mcm tak ada apa-apa masalah... Tagline BUNDLE.. LEPAK SUDAH~.. hahah

(Siti.. betol ke? Aku pakai hentam kromo je definisi BUNDLE kau nih)

Kawan aku kata.. perangai aku teramatlah BUNDLE...
Mula-mula aku ingat BUNDLE baju...
Rupa-rupanya prangai aku..
Haih...

Siti kata perangai aku dah lah tak matang...
Lepas tu semua benda pakai redah je...
Orang lain ada masalah...
AKu boleh pakai lepak bagai mcm tarapapa...

Haha...
Jadi... ye.. aku BUNDLE~

Seh-ngal lah lu SITI!!
Hahaha..

Pape pon mmg hakikatnya...
Ak kalau boleh tak nak lah kusutkan kepala otak aku dgn masalah sebesar kuman tu...
Selagi boleh settle... aku lepak...

Kalau besar sangat lah masalah tu... Memang aku guna taktik bundle...

Hakikatnya... BUNDLE mcm mana pun seseorang tu.. diorang tak lah sentiasa mcm tu...
Okey? Ada faham?

Haha...

Jadi tu je... Simple right entri ni?
So what?
Hhaha
Gurau je sayang oii...

K lah.. nak tidoq... penat sudah...

Assalamualaikum cinta...
Tata...

*KEMERAPUAN KEMELAMPAUAN~* <--- jgn guna... tatabahasa yg salah...

No comments:

Kawan2ku ^.~