Sunday 28 July 2013

TWINS aku???



Assalamualaikum...
Haha... Tajuk pun dah menjelaskan segalanya..
Tapi kabur-kabur dan samar-samar lah cerita nya selagi belum di cerita dari A sampai Z kan?

Sebelum tu... Dah hampir sebulan jugaklah aku dengan kawan-kawan aku melepak dekat cafe Micet tu sampai pukul 2... Semuanya kerana assingment dengan ulangkaji..
Rajin betullah mereka-mereka ni..

Malam ni je aku tak lepak dengan grup aku.. Sebab mereka ada yang balik rumah dan ada jugak yang mengalami kemalasan kemelampauan... Haha..

Malam ni beza sikit..
Aku dengan Siti jelah yang ada...
Kami berdua melepak dengan Reshini (female) , Nur Fazlin (male), Amir Lokhman (male), Hani (female), twins Hani versi lelaki (aku lupa nama dia)...

Sebelum tu aku nak cerita lah...
Cerita pasal bahan yang aku guna untuk kenakan member aku sorang ni...
NUR FAZLIN...(male)
hahahahah

Siyes... dia bila lepak cafe malam-malam.. bila nampak aku terus dia alert pasal panjang seluar dia...
HAHHAHA
semuanya kerana..

Masa first time dia lepak dengan kitorang... dia pakai seluar yang teramatlah pendek.. Sampai emosi aku terganggu.. RIMAS GILA LAH AKU NENGOKNYA...
Disebabkan aku rimas yang teramat sangat.. Aku pun tegur lah..
"Weh weh.. tutup..tutup.." sambil aku pukul lutut dia guna kertas...
Haha...sejak tulah... aku kalau nampak dia aku akan buat sport check...

Dan Alhamdulillah... makin lama makin panjang seluar dia...
Yang bagusnya tadi..
Masa dia nak duduk dgn kitorang.. Aku sebut "SPORTCHECK!" terus dia bangun.. dia tunjuk seluar dia.. Dia bangga sebab seluar dia dah lepas piawaian.. ahahhahaha...
Tak sangka dia ni dengar cakap..

Dah lah dulu aku punya lah menyampah dengan dia..sebab aku tengok dia bajet dia anak orang kaya...
Padahal.. dia sama je macam kitorang.. Otak gila-gila...

Last-last... kitorang kamceng.. Hahaha...
Siti.. makin meluaslah empayar kita lepas ni...

Then aku nak cerita lagi...
Kali ni betul pasal tajuk entri kali ni...

But wait!
Sebelum tu..
ada lagi kejadian yang berlaku hari ni...

Hari ni Fathien dengan Dafi balik Micet...
Yang Fathien ni janji nak text aku bila dia dh sampai...
Same with dafi lah...

So, aku dengan Siti pun tunggulah...
Dah nak pukul 2 dah kami tunggu..
Sorang pun tak text yg menyatakan diorang ah sampai Micet...

Tak lama lepas tu....
Tiba2 aku tergerak hati nak tnye...
"Tak sampai lagi ke?"

Aku hantar soalan yg sama dekat budak berdua tu...

Then tak lama lepas tu dua2 reply...

FATHIEN= "Dah sampai dalam kul 12 yana tunggu fath ke"
DAFI= "Dah, da lame da. Knpe?"

=.=

Yup,,,, masa tu aku mcm bengang pun ada...
Aku dgn Siti mcm dah sewel je lepas baca mesej diorang~
Hahahahah

Sakit jiwa den baca jawapan mereka... huhu
Tapi nasib baik dua-dua mintak maaf...
Yang sorang rasa serba salah..
Yang lagi sorang terus belanja kitorang.. Habis melayang RM 10 ringget dia.. Boleh pulak tu cukup2 duit yg dia kasi untuk kitorang guna.. Tak lebih tak kurang... Baki langsung tak ada...
HHAHAHAHA

Sory ye DAFI... BTW thanks sbb blanje aku, Siti and Reshini..
Heheh...

So itulah kisahnya...

Ada lagi satu kisah sebelum aku cerita pasal "TWINS aku???"

Iaitu...
Ianya berlaku semalam (27/7/2013)
Ini first time aku keluar makan dekat kedai makan dengan kawan yang berbeza bangsa...
Biasanya aku kluar makan dengan famili kawan-kawan aku yang berketurunan MELAYU...
Kali ni aku keluar dengan famili kawan aku yang berketurunan PUNJABI..
so aku rasa awesome!
Mereka sangat lah sporting...
Dah macam kenal lama...
Aku dengan Siti dijemput oleh famili Reshini untuk kluar makan malam.. hehehe...

Kan aku dah kata.. kawan-kwan aku dekat micet ni semuanya bestt-bestt belaka...
Hahah

Yang bagusnya.. kitorang bukannya makan dekat MELAKA...
tapi kami makan dekat NEGERI 9...
Hahahah...
nasiblah dekat....

So, aku just rasa terharu.. and berterima kasih sebab sudi belanja aku dengan Siti makan..
Thanks Reshini and Family.. love you all... muah!!! <3

So... kita mula bercerita tentang TWINS aku???

Ceritanya begini...

Siti kata ada sorang abang senior ni muka dia sebijk macam aku..
Lepas tu Siti kata abang tu cute sangat!
So secara automatiknya.. Aku cute lah jugak kan????
Sebab muka abang tu mcm aku...
Tak gitu???
Hahah...

Bukan Siti je..
Amir pun sama.. Dia kata muka aku sama macam sorang budak batch kitorang...
Masa tu aku dah bantai ketawa..
sebab dalam satu malam ada dua orang kata muka aku ada sama dgn org lain..
Masalahnya dua-dua maksudkan orang yang berbeza...
Dan yang penting.. dua-dua kata muka aku sama dgn makhluk yg bernama LELAKI..
so, kesimpulan yang aku dapat buat...
MUKA AKU NI MASKULIN~
=..=''

Macam hampeh je...
haha..
So, WHATEVER lerr...

Apa-apa pun.. kalau.. kalau lah aku berani kan...
Andai kata lah... kitorang terjumpa dengan TWINS aku tu.. yg dua orang tu.. Mmg aku nak bergambar dengan diorang..
Aku nak tengok sejauh mana ke-iras-an wajah mereka dengan aku yang comel ni.. (Abg Emi mesti kata aku perah santan.. kah kah kah)



So tu jelah kut cerita aku untuk malam ni...

Owh.. hari ni ada org tu top4 tuk aku...
nama dia NILLIA VANILLA>>.> ehhehe...
Thanks kawan.. best borak dgn kau tadi..
hihihi...










Oh Dafi... lu gi bobok Hijaz tu.... Mata lu dgn dia mmg lah~
Gua lekat gam gajah kompem tidoq lena~
ahahaha...

So, THE END...

Assalamualaikum...
^^



No comments:

Kawan2ku ^.~