Friday 26 July 2013

HATI? BIASA LAH~

Hmm...
Assalamualaikum !

Sekarang jam menunjukkan 3:24 am..
Yup..
Masih belum boleh tido...
Huhu

Masalah betul..

Okey2...
Aku tulis entri ni sebab...
Sebab...

Aku rindu sesuatu...
Sesuatu yang aku sndiri tak tahu apa benda...

Ye...
Aku..........
Aku........


Dah lah Yana.. cukup lah tu...
Sudah2 lah...

K lah...

FAKTA:
1. Perempuan suka benda yang comel dan macho...
2. Lelaki berjiwa lembut... sukakan benda comel...
3. Perempuan suka dibelai....
4................. ntah lah..................
5..................ngantuk lah................
6...................pi tidoq...................
7......................hmmm..................
8..................... k foin....................
9..................nite2........................
10....................... off9................

Assalamualaikum...

Terima kasih... saya merapu... tata............

Aku suka gambar ni.. hehe.. tak sangka ni karya aku.. (RIAK KAH???) AMPUN~~~~

No comments:

Kawan2ku ^.~