Saturday 8 August 2015

Cara mudah download journal berbayar secara percuma daripada SCIENCE DIRECT!!!

Assalamualaikum... Penat aku cari journal untuk FYP (Final Year Project) aku... Asal bukak google scholar je mesti... journal ada... tapi kena bayar... sia-sia cuti aku.... habis semua kerja tak jalan... Last-last... Allah ilham kan aku cara / trick untuk dapatkan journal yang aku nak...SECARA PERCUMA!!! itu pun lepas aku cari tuto dekat youtube....
So... dek kerana journal yang aku nak kebanyakkannya ada dekat science direct... aku cuba download journal tu secara percuma daripada website berkenaan... Makanya...
untuk memudahkan kawan-kawan aku jugak.. Aku sertakan gambar untuk korang try sendiri...
Semoga dapat memudahkan urusan korang....
:)
Happy Reading.....

Step 1

Step 2

Step 3

Step 4

Step 5

Step 6

Semoga korang gembira belajar.... Ingat senang nak jadi student ni.... huhuhu....

1 comment:

Unknown said...

Thankyou ! Sangat membantu👍🏻

Kawan2ku ^.~