Friday 8 March 2013

OUR BELOVED BIRTHDAY CELEBRATION~! ^.^


-Mood: SkemaPost-

 




Pada 6 March 2013...
Tarikh keramat dan bermakna bagi kami semua.. "Kami" yang dimaksudkan ialah... KAMI LAPAN... Iaitu... Liyana(Aku) , Anisah , Fathien , Adiba , Syira , Wida , Farzana dan Zida. ^.^

KakLong-Anisah
KakNgah-Fathien
KakLang-Adiba
KakTam-Wahida
KakTeh-Zahidah
KakCik-Syahirah
KakUda-Farzana
Kak Su-Liyana

\(^_^)/
Hari tu merupakan hari yang sangat..sangat...SANGAT~! BERMAKNA~! Bagi kami semua ^.^

Program tu diadakan pada sebelah pagi sehingga petang..
Ianya berlangsung di rumah Adiba.. <--- Rumah orang kaya! ^_^ hehe

Aktiviti:

Mula-mula... Adiba, Syira, Anisah, Wida, Fathien, Zida dan Farzana pergi singgah Alamanda.. Diorang kata diorang naik kereta Farzana.. sampai berhimpit-himpit... Owh ye~! Diorang berpangku.~! Heheh..
Sedih jugak sbb tak dpt tgok keadaan tu.. hehe ^.^ (HAHAHAHAHAH~!)

Then.. dalam pukul 11 lebih..

Lepas diorang habis shopping Secret Recipe...






 *Bukan gambar sebenar*


 

                                Lepas diorang habis shopping Big Apple...






*Bukan gambar sebenar*













Lepas diorang habis..err..habis?? Habis apa eh?? Hahahah...
Okey... next~!

Lepas tu.. aku pon datang.. Hehehe.. Datang untuk tumpangkan diorang semua untuk ke rumah Adiba.. Bayangkanlah mcm mana 10 orang sumbat dalam kereta Exora.. heheh (Nasib Baik Muat.. :3)

Sebaik sahaja sampai rumah Adiba... Kami semua serbu masuk dalam.. hehe..

So, acara pertama yg dijalankan ialah.. acara makan-makan... Habis bersepah jugak lah dapur.. Nak cakap memasak.. Tak de pulak~...

Dalam makan-makan tu... ada lah sesi bergambar.. Ada jugaklah kesengalan disitu ^.^ Keh keh keh...

Owh! Masa nak nyalakan lilin.. Aku dan Farzana sibuklah kat dapur utk nyalakan lilin.. hehe..
Bila lilin dah menyala.. Adalah sorang photographer ni sibuk nak amik gambar kami berdua dgn lilin tu.. Belum sempat nak snap pic.. Heheh.. lilin terpadam sbb nafas kami berdua menghembus lilin tersebut.. kikiki.. Pastu kami bertiga ketawa... Farzana cakap jgn bernafas...
So lagi skali, nyalakan lilin! heheh.. Then, BERJAYA jugak snap pic dengan lilin ^_^ Yeay~!
(Bejaya snap sbb tahan nafas... Peace~! Heheh)

Lepas puas borak-borak kat dapur.... Lepas puas makan... Kami pon meneruskan acara yang seterusnya.

Acara yang paling ditunggu-tunggu..

Acara TUKAR-TUKAR HADIAH~! Yeay~!

Tapi sebelum tukar hadiah.. Kami semua kena bagi tau harga hadiah yang kitorang beli.. hehe.. yang kesiannya... Semua takut nak dapat hadiah aku.. sbb apa?
Sebab.. hadiah aku paling murah ^.^ <--- aku untung banyak sbb bli hadiah murah..

Harga hadiah aku adalah RM2.00.. HAHAHAHAH~~! (Kesian kepada si penerima hadiah 'istimewa' dari ku.)

Owh... Farzana dan Fathien pulak sibuk nak balut hadiah.. Katanya tak sempat nak balut... Jadi dia dengan Fathien mengunci diri mereka di dalam  bilik Adiba... Hehe..

Selesai balut hadiah...

Sesi TELL US THE HARGA.. Lapas sesi tu.. Kami semua naik ke bilik Adiba... Hehe...
Masa nilah kami tunggu-tunggu..

Sebelum kami cabut undi... Kami sempat bergambar dulu.. Hehehe...

Setelah puas bergambar... Kini..tibalah masanya...

Adiba yang telah siapkan kertas yg mengandungi nama kami semua..... meminta kami mengambil satu bagi setiap seorang.. Nama yang kami dapat tu..perlu menyerahkan hadiah mereka kepada org yang cabut nama dia.. Heheh..

Aku pon cabutlah satu.. Then, aku bukak...
WAH!!! Aku DAPAT HADIAH YANG FRESH~!
Hahahah...

Aku dapat hadiah daripada Farzana.. keh keh keh... Semua jelez sbb aku dpt hadiah yg paling banyak isi kandungannya.. heheh.. Thanks Farzana~! ^^

Lepas semua bukak hadiah masing-masing... Lagi sekali.. cabut nama.. Kali ni tuan rumah yg cabut.. Sebab mak dia ada kasi hadiah untuk kitorang..
Adiba cabut nama sebab tak nak bagi berebut-rebut.. Hehehe...
Smua seronok dapat hadia tu.! ^.^ Thanks Diba dan Mak Diba..

Habis je acara hadiah... Kami semua keluar daripada bilik Adiba...

Kami meneruskan aktiviti seterusnya.. iaitu, menonton MOVIE~!
Cerita yang kami tgok bertajuk LIAR GAME...

Dalam pada tegok movie tu.. Kami sibuk sign autograph dekat kad.. Hehe...  Mestilah.. kenang-kenangan.. huhu.. Sayu rasanya hati ni.. :(

Sambung balik pasal MOVIE...

Boleh tahanlah... stress jugak tgok MOVIE tu.. Sbb banyak sangat misteri.. Hehehe..
Rupa kami tengok MOVIE tu lebih kurang mcm kat bawah ni.. ^_^ Heheh












Lepas tgok movie... Solat Zohor.. Lepas solat.. Borak-borak dulu... Lepas tu.. Turun bawah..

Acara kemuncak!
Kami main ________Party Popper________ yang dibeli di MR.DIY at Jusco Taman Equien. Hehe....


Lepas habis main..
Balik ^.^ hehehhe.... Owh.. hari tu merupakan hari terakhir Wida bekerja di Sushi King ^_^ hehehe..

The end...








OPS~! Belom habis~!
Heheh.. Ada lagi lah.... Gambar2 hadiah belum tunjuk.. heheh.. ^-^


Ops.. silap gambar.. Heheh.. ^^
Ni gambarnya..


_________________________________________________________

 Hadiah daripada Farzana and Adiba's Mom


 Kotak hadiah Farzana...

 Isi kandungan di dalam kotak hadiah Farzana...



 Hasil tangan Farzana sendiri.. Kreatif~! ^-^




 Hadiah daripada Mak Adiba! ^-^ Comel plus Warna biru! Hehe..Azure menang tahun ni(LEPAS)...

 Tudung daripada Farzana... Dia kasi hari ni (8 March 2013) ..Dia kasi masa dekat bilik PRS.. Heheh..

 Tanda tangan daripada SEMUA kawan2 tercehnta.. Nama aku tu.. Anisah yang tulis.. Cun kan tulisan dia.. Hehe... ^-^ Mekasih Anisah.!

 Ini dia tudung yang Farzana kasi.. Mekasih Farzana.. Lawa sangat2 tudung ni.. Hik hik hik 
^-^ 
(Saya suka..saya suka ) <-- Mei mei..




 
Jadi.. itu jelah ceritanya...
^-^

Sekian terima kasih....

3 comments:

Nur Syahirah said...

Gambar x nk kalah.. sebiji mcm pic org nak jual barang.. hehehe *gurau je*.. Liar game tu pening kalau tgk 1st time tp msk 2nd time aku mle fhm.. cian Wida kita tnye die mcm2 psl movie tu.. Tension kakak kita tu~~

larkspurpetak said...

Eh mestilah tak nak kalah! Aku nak menang.. hehehe ^-^... Liar game tu aku lowm tgok.. tapi aku dah download :3
Tulah cian kak tam.. heheh.. Nasib kak tam lah dapat adik mcm kita... kuang kuang kuang.. eheheh

Nur Syahirah said...

Kak Tam dh dikira bersabar la tu sebab jawab je pe yg kita tnye walaupun muka die ... hrmmmm...

PENUH KETENSIONAN!! heheehehe

Kawan2ku ^.~