Sunday 28 June 2015

PUASA

Assalamualaikum.
Saya juga mahu update blog saya, sama seperti Syira.
Sedih pulak aku bila mengenangkan apa yang dia lalui.
Puasa jauh dari keluarga.
Dan semestinya... berbuka juga jauh dari keluarga.
Bayangkan... dari Kedah ke Putrajaya. Jauhkan?
Lainlah kalau dari Melaka ke Putrajaya, sejam lebih je duration nya.
Tapi tulah... Harapnya Syira tabah. Gua tahu kau sado bro... Apa ada hal kan,... kan... kan...

Alhamdulillah... setakat ni baru sekali je yang aku tak dapat puasa dgn family.
Tahun ni aku dpt puasa dgn family skali dgn pakej raya sebulan dgn family.

Nanti habis raya, nak kena fikir MUET, FYP (Sekarang lagi dh kne mula), JPJ, BISNES TUDUNG, BISNES DOODLE, TOTEBAG, apa lagi? Haih... banyaknya... Oh! LI! dan DL!.
Nak mampus... hahaha.. sadisnya...
Betullah.. Bila dah mencapai umur 20 tahun (Mungkin lagi beberapa bulan baru aku capai 20 tahun.)
memang banyak benda nak kena fikir. Banyak benda yang nak kena buat. Yelah.. umur 20 lah dah kena start cari duit.
Nak bayar macam2. Paling penting nak beli tanah dan buat rumah.
Nanti kita nak tinggal mana kan?

Semua tu dah kena fikir.
Tapi hakikatnya... aku... masih berfikiran kanak-kanak.
Ye... Bila nak berubah?

Haih...

Berbalik kepada isu PUASA tadi...
Selamat Berpuasa.
Dan semoga korang terhindar daripada gejala yang tidak sihat.
Terhindar daripada maksiat dan seumpamanya.
Semoga mendapat hidayah dan rahmatNya.
In Sha Allah.

Dan.... sebenarnya.... Aku Sudah Jatuh Cinta.
Hahaha..
Normal lah kan.
Susah nau nak buang perasaan bangang tu.
Tak bagus doh...

Baik jauh-jauh.
Jangan dekat!

Hahahah...

So... good luck semua.
May Allah bless you guys...
In Sha Allah.

Keep Calm & Puasa
Keep Calm & Sado
Keep Calm & Kumpul Duit
Keep Calm & Be YourSelf
Keep Calm & Assalamualaikum
Keep Calm & Waalaikumusalam

Yang benar,
YHLP


No comments:

Kawan2ku ^.~