Monday 6 January 2014

Kenangan Zaman Sekolah (Highshool)

Assalamualaikum
Sebelum tu....


Baiklah... Okey...
Tajuk utk post kali ni berkenaan sekolah.
Ye zaman sekolah yg aku dah tinggalkan baru beberapa bulan yg lalu.
Haha...
Zaman yang banyak suka dan duka.
Zaman yang banyak mengajar kita erti kedewasaan
Zaman yang banyak mewarnai kehidupan kita
Zaman yang banyak kenakalan berlaku
Zaman yang meriah
Zaman yang berlakunya kejatuhan
Zaman yang berlakunya kebangkitan
Zaman yang mematangkan

Ye.. aku teramatlah suka dan rindu zaman itu...

Jadi utk aku meneruskan cerita aku akan bercerita menerusi gambar.
Ye.. gambar... sesuatu yg aku suka.. hehe...


Ceritanya begini...
Pada hari Sabtu (24/8/2013) ada hari sukan dekat sekolah aku..
Jadi aku gunakan kesempatan tu untuk jumpa cikgu2 aku sebenarnya...
Tapi tak ramai aku dpt jumpa...
Apa2 pun ada jugaklah cikgu yg aku berkesempatan nak jumpa...

Awal pagi sampai dekat sekolah..
Masa jalan masuk dekat sekolah...
Aku nampak seseorang..
Ye..
seseorang yg aku rindu
Iaitu PUAN YEAP!!!
I miss you so bad!!!

Puan Yeap masa tu nampak aku..
Then dari jauh dia tnya
"Liyana ke tu?"
Aku pun cakaplah
"Puan Yeap ye"
Aku pun bersalamanlah dgn Puan Yeap and offer nak hantarkan barang dia dekat bilik guru...
Masa dekat bilik guru aku borak dgn Puan Yeap.
Macam2 lah kitorang borak..
Gaya mcm dah betahun2 tak jumpa
Hahaha

Tiba-tiba Puan Yeap hulur sesuatu...
Hahah
aku ketawa..
Aku kata "Apa ni?"
Puan Yeap kata sambil senyum "Duit raya"
Hahahha
Kitorang pun ketawa...
Then aku say "Thanks tea"

Lepas tu sambung borak.. Haha
Memang kerja aku kalau dah jumpa cikgu kimia aku tu mmg borak aje lah kerjanya..

Hahha...
So, hari tu aku tolong sikit2 hias rumah bayan..
Apa yg aku dpt simpulkan...
Tahun ni bayan punya semangat dah tak macam zaman Azham, Nazril, dgn Umar...
Semua tu mcm dah berakhir..
Kuranglah kemeriahannya..
Huhu..
Apa-apa pun aku enjoy...
Hahah
So... itu je mukaddimah..
Kita mula bercerita menerusi gambar...
Yeay!!!

START!

LUPA NAK KASI TAHU... GAMBAR BANYAK HILANG HAHHA... NI JE ADA... HUHU







No comments:

Kawan2ku ^.~