Tuesday 20 December 2016

DEGREE LIFE

Heheheh...
Dah lama rasanya tk usik blog ni sejak2 dh tak ada laptop sendiri ni.
Sekarang aku dh sambung degree lepas kerja kat KBS hari tu. Hhaha.... duit gaji habis guna nak smbung sini je weh. Tak merasa nak joli duit tu. Hahahha.
Aku mcm biasa ah melekat dgn MICET. Mana nak pergi blajar tempat lain dah. Aku malas nak blajar tempat baru. Penat nak kenal orang. Boleh jadi ada stress baru.
Alaaa... esok ada Test 2 Math weh. Hmm... aku rasa bodoh math pulak kali ni.
Subjek degree ni agak susah lah.
Overall sejujurnya, aku blom boleh nak control emosi dan mental aku sepanjang aku mula masuk degree ni.
Cara belajar dah lain, cara bergaul dgn org pun dah lain. Dah tak macam dulu dah weh....
Beza gila.
Tapi tulah sebab aku pun yg dah niat nak sambung bulan Januari 2017... bukannya September 2016... Tapi dah itu takdir aku. Aku trima seadanya.
Aku harap degree aku boleh perform lebih dari zaman diploma dulu.
Rasa mcm penat pulak dgn MARA belum boleh mohon. Hmmm...
Aku tak tersabar untuk tidak fikir pasal masalah kewangan. Hmm
Harapnya MARA bukak akhir tahun ni. Aamiin...
Doakan kami. Kami ni tak hebat mana untuk dpt scholarship mcm budak bijak pandai tu.
Tapi kami akan cuba balas jasa MARA yg duit tu dari rakyat kita jugakkan.
So tu je kot. Aku sakit perut ni ha. Nak ke tandas lah pulak. Ok tu je kot. Kbye.
Assalamualaikum...

2 comments:

Unknown said...

Degree life tak mencabar.
Yang mencabar, real life. Hehe.
Btw, dont stop being a doodler.

larkspurpetak said...

Real life mmg mencabar. rasa mcm nk makan org pon ada. ahhahaha. in sha Allah

Kawan2ku ^.~