Wednesday 29 June 2016

FIRST LOVE

Assalamualaikum. Selamat pagi.
Waktu aku taip untuk entri kali ni adalah aku ketika ini berada di office aku bekerja sebagai PSH.
PSH? Apa tu?
Pekerja Sambilan Harian. Aku sekarang bekerja sementara dekat Kementerian Belia dan Sukan. Slalu jugak lah nampak KJ korang tu. Hahahah.
Aku boleh dikatakan bekerja diluar bidang aku.
Yakni aku bekerja di bahagian akaun. Well, aku mana pernah ada basic akaun. Hahaha. Tapi masa interview dia cuma check aku punya background study. Sama ada MATH AKU OK OR NOT. Hahaha. Aku datang interview tak prepare apa-apa. Sebab benda mengejutkan. so aku buat apa yg terdaya je.Hahahaha
Aku sebenarnya, kerja aku ni kne jaga KKWT utk 26 PTJ tau. So aku rasa taklah berat mana. Cumanya, kne bnyak tgok nombor and membaca. Tgok sama ada releven or not. Cukup or not. Lengkap or not. Lepas or not. Kira-kira sikit je. Hahaha
Asalnya aku cadangnak sambung degree aku Januari 2017. But than kne ubah plan. Cos ada lah something happen.That is why i've made my decicion to sambung my degree on this Sept 2016. Hahaha. Ramai yg tak tahu aku sambung sbnrnya. Tpi tulah terpaksa akur. Kita merancangkan. Tak semestinya apa yg kita rancang tu akan jadi mcm kita nak.. Kan? Hahahah. Takpe pedulikan kata org. Janji apa yg aku buat dh ikut keadaan semasa.

So jom sambung berkenaan tajuk entri ni.
FIRST LOVE.
Sejujurnya aku ada sorang First love. Since sekolah rendah. Aku pon tak fahan apa yg aku suangat kat dia tu sampaikan 5 tahun jugak aku suka dekat dia. haahah.
So, kisahnya begini. Aku mula suka dekat dia masa aku darjah 3. Then masa darjah 5 aku pon pindah. Lepas aku pondah mamat ni pon baru lah tahu yg aku suka  dia. Sebab member aku kasi tahu dia. Thanks to that gurl. Hahahah. LOL. dan akhirnya.... sekarang ni... aku di add ke grup skolah rendah aku. Makanya.... tanpa sengaja. aku boraklah ngan mangkuk tu. Ini lah hasilnya. LOL. Lawak2...




asalnya jadi mcm ni sbb aku nak kasi top4 free kat budak skoplah aku tu. Tpi bersyarat. Syaratnya kne promote pomad dgn norah wax aku. Hahahah. Pemenangnya kawan aku. Juhaidah. Lol. Berjaya dia dpttop4 tu. Then yg lain yg tk dpt tu hahaha siap tukar nama grup jadi "Athirah Belanja Top4" sbb dioorang pon nak. Lol.

Then aku ws lah Mamat ni... sbb aku nak tnya dia pasal arwwah kawan aku. Pastu melaratlah sampai conversation flashback zaman jahiliah. LOL. Gila betul. sampai pukul 3 pagi tk tido. Tu lah. Insomnia aku makin truk ah. Hm...

Then dlm conversation tu aku saja ah mintak gambar selfie dia. Dia pon kasi. Ini lah hasilnya. haahahahhaah. Bongok.


Aapa yg pasti kawan skolah rendah aku ni semuanya ohsem. Siap offer nk bawak aku beraya kat langat. Mamat ni kata dia boleh je nak jemput aku. Hahah. Thanks a lot. Aku pon dh lama tk balik langatkan. So alang2. Boleh jumpa semua. Jejak kasih. Jejak kasih lah sangat. dah terjejak kekasih lama [pulak. LOL,.,, tu je ah kot aku nak cerita.

Moral of the story. Jgn kasi thu kawan kau siapa crush kau. Nanti kantoi lagi 8 tahun/ Hahahah. Malu doh monyettt

No comments:

Kawan2ku ^.~