Thursday 24 December 2015

Final Year at UniKL MICET

Yeah right... 
The third year is coming.
And now I am 20's. Next year is 21..
To early isn't it?

Well times flies.
Nothing's impossible .

So many things that I've never done before
Already done by me.

So I can see now.
Which level am I.

Now is 24/12/2015
21/12/2015 is my Final Year Project presentation.

I've done pretty well.
I admit it, that i am satisfied with my performance.

And also today, 
I've perfectly done my thesis writing.

And I am so damn can't wait any longer
to print it out.

So now... I've change my Mr. Apple.
Cos I've realize that I am not match with him.

So my new Mr. Apple is a new guy.
Such a polite person.

Family guy.
Love his mommy.
Independent.
Have pretty smile.

Hahaah.. Lol.
Next subject is about...

PICTURE of my THIRD YEAR !!!
hahahah...

"Mencanting" ea? Pengalaman Petama.

Bergambar dengan budak-budak menang URCE.

Jaga budak MRSM utk program STEM at UniKL MICET. Ni projek diorang. Ramai anak buah aku yg menang.

Bergambar masa kenduri abang Nufar. Apa ada hal.

 Tak sengaja ber'monopod'  dalam kenduri org. Eh aku ada kembar?

Batch kesayangan aku dekat UniKL MICET.

 Hakikatnya semua hantu SELFIE.

Bila mana aku di cop jadi mak. Hahah. Tak rela.
 Di hari kami mengambil pengalaman jaga booth makanan Progarm MACCOPS.

Makan-makan dekat Garuda dgn SENIOR. Tagline... "kalau kau baik kami baik. Kalau kau buat tahi, kami bagi tahi extra."
 Lepaking dalam kedai accessory fav dekat tampin.

 Melayan tekak minum Alinzpeace the coffee zone. Not bad. Fav aku MOCHA.

 Selfie.

Tangan yg dah bnyak berjasa dalam seluruh hidup aku.
Perisa Mocha kegemaran aku.
Jet-jet poyo nak jadi gangster. Hakikatnya tak menjadi. Layankan je.
We-fie lagi... Sebab tahu akan rindu saat-saat ni.
First try keknis. Beli dari Wani kenit. Kamsahamnida.
Hari prank Boss a.k.a Hijaz. Partner FYP aku. ahaha.. Botol kesayangan dia.
Sesampai kenduri. tak sempat jejek khemah dah selfie depan rumah org.
Melepak di Melaka. Tgok JWANITA. HAhahaha... Stress week kan.
Yogurt. Tapi tak sengaja jadi ice blended. hahaha. Budak food kan. Semua jalan.
Niaga tanpa sengaja.
Pak Cik Korea (Hijaz) gambar dia sebelum terhantuk dekat lab analysis.
Selfie dalam lab sebab kebosanan.
Prog under PERKIM unikl micet. 
Berkayak buat pertama kali. 
 Wall climbing buat pertama kali. Mungkin nak cuba lagi.

Bergambar dgn abam yg jaga bahagian wall climbing.
Buat rakit moden dengan grup. 
Berkayak tanpa jemu. Balik trus urat tegang. 
Selfie sebelum kelas mula. Maklumlah sem ni ada matlamat.
Sos cili ikut resipi Sir Ramli. hahaha.
Berjalan sakan dekat Melaka sebab nak prepare MUET.
Jalan dekat Aeon sbb tak sengaja nak tgok wayang.
Ready nak ke panggung wayang tgok Transporter.
Selfie. sbb lapar.
Mahu pulang ke Tampin. demi menimba ilmu.
Salam sebelum berlepas. ahha
Lab yg mmg akan kami rindu. Sbb di sinilah kami belajar tentang kebolehan sendiri.
 Ber lab di Micet.

 Baju biru kegemaran.

 Aslam yg tinggi?

 Jet-jet fantasi.

 ZidaYana yg ketot.

 Aslam yg tak tinggi.

 Aslam yg selalu tinggi.

 Cover album geng kasut hijau.

 Abam yg tak tahu nak buat apa.

 Mak Kidal. Serius talk... Pewangi dia superb.

 Kopi di mana2.

Selfie dalam kereta untuk ke kenduri.

 Tompok yg mmg suka duduk tgh2 kereta nak masuk.

 Tompok and Peroro yg suka buat benda pelik sesama.

 Akak tgh kaji ttg Antioksidan apple.

 Bergambar dgn DCN selepas kasi surat Layang berbaur makian.


Prepare Kari Daging kerbau. Untuk Di Autoclave.

 Mereput dalam Library P9.

 Jumping kereta. Sbb DCN tak mau hidup. Jirang dtg menyelamat.

 Kereta budak MICET yg kaya raya.


 Anak-anak kakak Suria.

 Sketsa Senduk dalam Lab Processing selepas buli Farid.

 Power Bank kesayangan.

 Budak kelas yg suka bergambar.

 Jet-jet budak Indie.

 Jet-jet artis.

 Moisture Analyzer kesayangan aku. Sbb slalu buat aku mereput.

 Abang2 macho UniKL MICET.

 Abang2 sado yg ushar panas adik.

 Muka penant tunggu turn nak bergambar untuk Gambar Kelas.

 Di antara dua buah Bas.

 Muka tak sedar org snap gambar.

 Awek suria.

 Error masa FYP aku, Hahahah.

 Samples FYP aku.

 FYP aku.

 YHLP style.

 Bergambar dalam Library UniKL MICET sbb waktu ni tgh biul siapkan kerja.

 Kegemukan berlaku.

 Jemur kain dekat tingkap. Sbb hujan. hahahaha.

 Merindui IFTI kesayangan.

 Ready nak hadapi TEST.

 Muka aku yg mmg suka pakai Hoodie.

 YHLP punya style.

 Muka terlepas tgok Bunkface. Keciwa.

 Berphoto dkt dinding hijau UniKL Micet.

 Selfie dgn cermin mata lelaki. Tapi sesuai je dgn perempuan. Baru habis BerGUNUNG LEDANG.

 Gambar aku jadi mangsa makeup oleh Lisa dan Maysarah.

 Gambar family selepas hantar aku balik Suria.

 Gambar raya.

 Family Sri Andak, KL mari.

 Org Putrajaya yg tak d kampung.

 Aksi terbang belakang masjid besi.

 Gambar 4 org. Hahahah. Dalam lif KBS.

 Gambar 2 beradik. Yg kuat gaduh. Tapi gosip berdua kuat.

 Gambar 3 beradik. yg dh tua. tapi pendek.

Gambar ayah yg handsome. Hari raya ke-3.

Gambar family 3 org. Belakang Masjid Besi.

 Gambar family 3 org.

 Berjalan dgn budak rumah LOT 8741.

 Berselfie dalam Keli 2.0.

 Melepak dgn family masa HARI BELIA dekat Putrajaya.

 Bersenam dekat gym KBS Putrajaya.

 Makan dekat ... err... aku tak ingat. yg pasti area Cyberjaya.

 Lepak dalam Starbucks. Sbb aku saja nak merasa. tapi aku tak bli apa2. Tak berani. Mahal sgt. Hahaha.

 Bergambar dkt wall rumah Zida. Sbb masa ni raya. So... ikut suka hati.

 Lepak dalam KFC. Bukan saje2. Tapi belajar untuk final. Terpaksa bercerita pasal Kampung Semarah Padi dalam kereta. Sbb tak ada radio.

 Lepak dalam kawasan MMU. Masuk secara haram eh.

 Jejaka Igers. Putrajaya

 Selfie dgn akak Hawa yg cantik jelita.

 Open House rumah Nik. Budak MICET jugak. Merangkap budak kelas Sekolah Menengah aku. Pengawas yg paling aku menyampah. Hahahah. Sorry Nik.

 Budak lelaki kelas aku. (Food)

 Hari yg sememangnya hari terakhir kelas untuk sem 5.

 Budak kelas FOOD UniKL MICET.

 Amik gambar sebab nak ke kelas. Maklumlah org takde life. ahhaah

 INTEM versi Geng Kasut Hijau.

 Oh... botol boss. ahaha

Lecturer yg sangat bagus. Beretika. tak jemu jawab soalan student yg merapu selalunya.

 Begambar dalam kawasan INTEM.


1 comment:

Nur Syahirah said...

hai kakak~~~~~
rindu awak 201%!

Kawan2ku ^.~