Friday 2 October 2015

JSA_

Assalamualaikum. Wohoo....
Hahah.. Aku tulis blog kat cafe student Micet bhai.
Pada 10:21PM
2/10/2015
Well.. tarikh tu tarikh birthday Annas. Hahah... Kawan aku.
K... chow tajuk tu.
Kita gi tajuk hal hari ni satu hari.

Well. Semalam punya semalam. Hijaz dh tolong printkan JSA_ aku.
Then... aku jumpa sir, mintak tanda tgn.
Lepas tu pergi lah bilik Sir Naqiuddin kat tingkat atas melangit unikl MICET tu..
Bilik dia sebelah bilik engineering graphic. Kah kah kah.
Apak kurus aku dgn Hanis naik atas tu.

Masuk je aku dlm bilik Sir, ramai nak mam dak dak kat bilik dia. Semua nak check JSA_ bhai.
Hahahah..
Pastu aku pon ajaklah Hanis masuk skali. Memula dia tak nak. Pastu dia mengalah.
hahahah..
Sir suruh duduk bawah dulu main game. Dia kasi lah game yg senang nak cabut, susah nak pasang.
Hahahahah
Bongok.

Yg aku perasan sir ni suka psyco org. hahaha.

Pastu bila turn aku, sir pon tgokla JSA_ aku.
Mcm2 dia tnya. Pergh tu lah pertama kali org yg aku baru first time jumpa, aku kne soal bnyak, dan aku jawab jujur nak mati dgn penuh keselambaan. Hahahah.

Then, dia pon suruh lah tambah bagai2...
Aku pon dgr je.
Dia mintak aku hantar petang tu jugak.
SO aku pon iyakan je.
Last2 aku malas.

Malam tu aku siapkan. hahaha.. sengal betul


Then, hari ni aku gi micet awal pagi ikut bihah. ahhaha.
bihah pagi tu jemput arfie and acap. dak dak kelas dia ah.

Pastu sampai micet aku trus gi ushar lab. malangnya technician takde.
So aku jenjalan lah sampai makmal bio yg jauh nak mam.
Namatey aku jalan jauh2.
Takpe. berbaloi. aku pon dh lama tak zumba.

Kah kah kah.
Pastu.... aku gi library. Print assingment.

Aku rasa tu pagi yg tenang ah. Semua kerja jalan smooth.
Dek kerana aku dh tahu Sir Azly dh masuk kerja. Lepas je amu print out assingment Sir Ramli
Aku trus gi bilik dia, mintak sign untuk JSA_ aku yg aku dh betulkan.

Sir perasan kertas aku print baru. DIa tnya ah aku print baru ke.
Aku ckp lah. Haah sbb kawan aku nak sponser ink.
hahaha..

Lepas dpt sign.
Trus aku gi lab... Still sama. Aku patah balik gi library. Teman Cha pulak.
 Pastu lama gak ah teman dia. Sampai Hanis pon sampai kat library. Lepak skali.

Bila meeting cha dh start aku pon gi lah hantar assingment.
Habis antar assingment aku amik record experiement aku.
Aku rasa ini adalah hari jumaat yg busy but terisi dan tak stress.
Hhahaha

Aku pon gi balik library.
Dek kerana bosan aku pon printlah Log Book ... agak lama disitu. Ramai nau yg nak print.
Kah kah kah. Micet kan.

Pastu habis print. Aku tgok jam. Mcm lama pulak cha meeting. tetiba ana pon dtg.
Masa ana dtg. aku ajak lah dia temankan aku mintak sign technician.
Aku sempat amik analysis ... pastu microbe takde org.

So gi lepak kat dpn microbe tu. Rerupanya. Cha baru habis meeting.
So jumpa cha kat situ.
Then tetiba ana pulak hilang tah mana.
Hahahahha

Then aku n cha gi lah amik sign untuk cha kat lab food processing
Then ingat nak amik yg akak technician kat lab analysis.
Tapi takde. So cha menyesal sbb tak dgr ckp aku.
ahahahha

The proceed gi amik yg kat lab microbe.
SO aku dh settle dua lab.
Then cha nak tunggu akak analysis tu.
Makanya aku n Hanis lah yg pergi kat lab bioprocess yg amat jauh di hujung micet.
hahahaah

Kat situ, aku dpt tanda tgn technician tu... tapi dalam jawi...
 Tak pernah2..

Hahaha...
lepas tu... gi lah naik gunung yg tinggi tu.
Untuk hantar JSA_ aku yg dh lengkap tu kan.
4 org aku kne jumpa utk dptkan tanda tgn.
Campur Sir Naqiuddin... lima ah kan...

Masa jumpa Sir Naqiuddin tu...
aku kne psiko ah..
lawak seyh. ahahaha

mcm2 aku kena.
dia tnya aku memacam.
Dia tnya habis2 pasal FYP aku. gila kau
aku pon nak backup apa yg aku paham.
maknya jadi lama...

pastu masuk pulak isu microwave... microwave yg aku bli sendiri.
sir tnya sama ada aku nak sedekah kan ke tak kat micet.
aku jawab jelah aku akan pikirkan.
aku boleh je nak sedekah.
tapi sayang pulak dgn samsung tu. ahahaha

then masuk topik tulisan jawi.
cis aku terkena ah..
aku ckp ngan sir aku tak reti baca jawi.. sbb aku sbnrnya malas gila nak tulis balik nama technician tu dalam rumi.
at the end aku kne bahan... sir siap nak buatkan kelas blajar baca jawi
bongok... kne bahai dohhhh.... ahahahah
sir pikir aku tak reti mengaji.
padahal aku saje je...

amek kau. break the ice terus.
aku punyalah memula takut namatey dgn sir.
sbb dia mcm garang.
rupanya sepesen je dgn sir Azly.
baik namatey... hahaha
jeles aku dgn dak dak bioprocess..
lect diorang baik2 semuanya.
food pon baik. tapi agak lah garang sikit. tak semua ah garang... sikit je. ahahahah

oh lupa sir ada gosip pasal hijaz gak.. ahahahaha.. lawak2..

pastu... akhirnya. lepas bahan membahan, pertikai mempertikah, gaduh dan gaduh. akhirnya
sirrrrr...
ckp TAHNIAHHHHH...
rupanya dia dh approvee.. yahooo 

makanya... itulah hari yg bahagia...
di mana selama tiga bulan aku merana dgn JSA_ dan akhirnya.. selesai dgn mudahhhhh
Sayang semua orggg...
huhuhuhu
k bye aku nak balik umah.
Selamat malam..

MR APPLE... THANKS CALL AKU TADI. AKU TAKDE KEDIT

No comments:

Kawan2ku ^.~