Friday 14 August 2015

LAGU KENANGAN

Assalamualaikum...
Hmm.. tak tahu kenapa pagi-pagi buta ni ada feeling nak rasa 'angau', 'rindu' ... etc etc..
Ahahah...
Ntahlah... aku tak boleh lah...
Kenapalah gatal sangat nak baca ws2 lama tu. Hish...
Tak bagus sungguh.

Tapi tulah... suka dlm diam... beerti... bertepuk sebelah tangan...
hahaha..
tak kisah lah semua tu... janji... dia masih berkawan dengan aku ... sampai sekarang,...

So, based on the topic up there....
Satu lagu ni... memang kenangan habis...
Bagi aku lagu ni ada sentimental dia sendiri .. and sangatlah istimewa...
Aku suka lirik dia... mendalam
Dan pada aku... tulus ikhlas.. ehe...

So, dalam perancangan aku...
Suatu hari nanti...
berbekalkan gitar yang ayah belikan untuk aku...
Aku nak belajar main lagu tu...
So that, aku.... boleh lepas rasa rindu bila perlu...

Encik Apple... Sorry...
Tak sengaja tersuka kamu.

So, nah lirik lagu tu... Saje malas nak mention lagu apa... ehehehe...

_____________________________________________
Saat pertama aku mengenal dirimu
Berdetar jiwa ragaku kau mempersonaku
Tanpamu aku lemah
Kau berikan ku cahaya
Terangi gelap hidupku
Ku luluh padamu

Dengar hatiku kan ku bisikkan cintaku (cintaku)
Lihat jiwaku kan kau dapatkan setiaku
Ingat diriku kau kan rasakan rinduku
Untuk dirimu kan ku berikan hidupku

Yakinkan aku ini bukanlah mimpi
Ku yakin kau adalah satu belahan jiwaku
Tanpamu aku lemah
Kau berikan ku cahaya
Terangi gelap hidupku
Ku luluh padamu
_______________________________________________

I miss you... :)
SayNoToSmoking
#perempuantakelokmerokok

No comments:

Kawan2ku ^.~