Saturday 16 March 2013

Tonari No Kaibutsu Kun ~ o(^.^)/



Hahaha... Mesti ada yg cakap.. "Ceh, dah lama dah citer tu... Baru nak tgok?"
Jawapan aku.. "So?"
Hahaha.. ^^ Gurau je..
Hik hik hik..

Sbnrnya, Syira dah lama dah suruh aku tgok citer ni.. Tapi.. Aku yg malas nak tgok.. hehehe....
Baru hari ni (16/3/2013) aku dapat tgok. Hohoho..

Tiba2 rasa rajin  nak tengok.. haha....

Tak sangka best pulak.. Hehe..



Yang pasti, aku suka jalan cerita dia..

Comel je..

Yang penting.. KELAKAR...








Haahahha.. ^^
Tonari No Kaibutsu Kun <---- Versi Manga
...


Cerita ni wujud pada 2010.. Hahaha <----- dah lama lah =.=''

Tonari No Kaibutsu Kun <--- Versi Anime (ea?)




Hahaha.... Best lah.. Comel je dua2 watak tu..


Tapi.. masa aku layan citer tu...Dari episode 1 sampai 4..
Aku perasan yg citer tu mcm skip2 tau..

Bila aku check balik..
Rupa-rupanya.... selama ni...
T^T

Aku tgok part 1/2 dlm setiap episode!!!....

HaiyakkK~!!!!!!

Jadi.. disebabkan itu.....

Y^Y..
aku membuat keputusan.. utk tgok balik dari awal~~~~

=,= Huhuhu Y^Y


Apa pon tak boleh..
Hahahah..
Patutlah rasa pelik semacam.. hahahah...

Takpelah. Sekurang-kurangnya aku dah tak bosan dah lepas ni..
Hahahha...

^^

 







Owh ye.. Dalam masa yg sama.. Aku teringat satu lagi cerita yg lebih kurang mcm ni....
Hahah.. tapi yg satu ni, tak kelakar sgt...
Tajuk dia...
SUKITTE-II-NA-YO.........
Bagi aku.. dua-dua cerita best.. Tapi lagi best... Tonari No Kaibutsu Kun... Hahahah ^^











Peace! ^^
Sekian.... <3

No comments:

Kawan2ku ^.~