Saturday 25 January 2014

AKUR



Assalamualaikum... Macam yg tertulis dekat atas ni  
Jelaslah.. hati aku mmg tengah sakit..
Lagi lama aku pendam.. Lagi sakit lah jadi nya...
Mungkin silap aku...
Tapi .. jujur.. mmg aku dah lama simpan semua rasa marah, sakit hati, meluat dan sebagainya......
Aku tahu mungkin penulisan aku utk kali ini akan berbunyi kasar....
Tapi aku cuba jugak tak nak kasar2.. Huhu...


AKUR

Ye.. Akur... Akur adalah satu perkataan yang bila difikirkan .. kadang2 rasa sangat menyakitkan...
Sebagai contoh, apabila terpaksa AKUR dengan keputusan orang lain yang kadang-kala tidak dapat persetujuan kita (diri sendiri).


Boleh jugak dikatakan apabila aku TERPAKSA dan kadang-kadang DIPAKSA untuk AKUR dengan cadangan-cadangan yang apabila difikirkan, sangat tidak patut utk diterima... Ye.. Cadangan yang paling bodoh yang aku terpaksa AKUR!!!!

Jujur... Cadangan-cadangan sampah tu, kalau aku bersuara kasi tahu pendapat aku... Mesti korang semua anggap aku seorang yang terlalu complicated... Tapi cubalah~ Cubalah faham~ Cadangan korang tu kadang-kadang memudaratkan orang. AKu tak sampai hati nak bersuara sebab aku tahu aku akan tewas.. Sebab apa aku tewas? Sebab susah nak cakap dgn org yg 'PANDAI' ni.. Dia bukan faham pun apa yang kita jelaskan~ Hmm.. -.-

Keras kepala~ Hati batu.. Tu... dia... Aku lemparkan~ HAHAH..
(Ye.. AKU EMO~)

Dah lah.. karang aku taip panjang2.. Makin banyak pulak ke'PANDAI'an korang teserlah~ Dah lah..

Dalam MALAYSIA.. TAK SEMUA TEMPAT, BARANG DIA JUAL MURAH~ HAHAHAH...
[TAKDe KeNA MeNGeNA] >.<
Sekian~


No comments:

Kawan2ku ^.~