Wednesday 8 May 2013

TAHNIAH








Hehe... Mesti hairankan... Tiba2... Ada bendera Selangor dengan Pahang... Lepas tu ada Perktaan "Tahniah" pulak... Hehe... Ini bukan cerita pasal bola... Ini jugak bukan cerita pasal politik... Ini merupakan cerita yang sepatutnya aku cerita pada bulan lepas (April)...

Kenapa baru nak cerita sekarang (Mei) ?
Sebab aku baru rajin nak menaip ki-sah tersebut.. Ekeke...

(1) Tak Kelakar Weh =.=
(2) Gelak jelah... Hehe ^^




(3) Aku tak gelak pun... ^^













 Begini ceritanya....

PADA 27/4/2013

Aku (Selangor) dan Syira (Pahang),
Dijemput untuk menghadiri MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG KURIKULUM 2012...
Yang berlangsung pada 27 April 2013,
Bertempat di Sekolah Menengah Kebangsaan Putrajaya Presint 9 (2) ___a.k.a___ SMKPP9(2) __a.k.a__ Nine Two __a.k.a__ 9(2). Heh...

So... Tu jelah kut nak cerita...

Hahaha,...
Tak lah...

Okey..okey...
Sambung cerita...

As usual... Bila dah jumpa balik dengan kawan sekelas (khususnya) .. mesti semua sibuk tanya macam-macam...
Tanya
"Kau kerja lagi ke?" , "Kau tak kerja ke?" ,
"Kau sambung mana lepas ni?" , "Siapa je yang pergi PLKN?"
 "Kau amik course apa?" , "Kau ingat lagi tak apa yang kita belajar dulu?"

Hahaha... Banyak lagi lah soalannya.. Keh keh keh...

Ada jugak yang cakap (bukan tanya)...
"Rindu pulak nak buat homework" <- Aku lah tu.. Hahaha...

Itulah... dulu beria-ia sangat nak habis sekolah...
Bila dah tak sekolah.. baru tahu... apa ertinya nilai membuat homework...
Keh keh keh...

Baiklah kita teruskan cerita...
Kita skip jelah... a.k.a kita berlari jelah... Haha...


MAJLIS


Macam biasa...
Dalam sesebuah majlis...
Mestilah ada BACAAN DOA...

Kemudian, diikuti dengan ucapan...Ucapan pengetua (Bonda Datin) dan lain2.. (Tak ramai pon.. hehe)

Selepas itu...
Ada diselitkan dengan persembahan pelajar murid ...

Nasyid... Kompem2 lah ada kat 9 (2) tu.. Keh keh keh...

(p/s: video yang aku kasi ni.. video lama... OKey?)

Selain tu, bnyak lagi lah persembahan lain daripada pelajar murid. (Wal hal.. boleh kira dengan jari)
Seperti nyanyian akustik (Ceh... nak jugak tu.. Haha)

Okey lah.. Aku enjoy...

Cuma.. part dengar ucapan tu je aku lentok... Haha... Siot je...
Tersengguk-sengguk aku..
Dah lah tidur lewat semalam tu... Haha
Kawan-kawan yang lain ketawa je...
Haha
Apa tidaknya.. aku dah lah duduk hujung... Bukan sebarangan hujung..
Di mana, insan yang sedang berucap boleh perasan aku tidur... Kah kah kah..!


Hahaha.... (Rajin pulak aku nak lakar dewan skolah..)

So, teruskan cerita..

Seperti biasa... (Adat 9(2) )...
Cikgu dah susun siap2 kedudukan murid yang akan ambil hadiah...

Jadi... kami just tunggu giliran nak ambil je...
hehe...

Tapi kami kena beratur dulu lah untuk ambil hadiah.. (Tak kesah pun.. hehe)...
Best jugak beratur... sebab dah lama sangat tak beratur...
Maklumlah.. budak habis sekolah..
Keh keh keh...

Okey... 
Hmm... itu jelah kut cerita nya... Tak ada apa sangat...
Apesal cerita kau ni Yana... mcm membosankan?
Haha....

Owh ye...

Opss... Lupa... gambar hadiah...
Haha...

(Sengaje ke hape? Haha)

NI ha... tengok lah... Tak lah gempak pon... :)

Ni dia sijil yang aku dapat... Alhamdulillah... Tak gempak pon tak pe.. Sekurang-kurangnya ada.. :)

Ini dia piala yang aku dapat.. Yeay!

Nah... Nampak tu... MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG KURIKULUM 2012

Owh... ini lah yang aku ada pun sepanjang bersekolah bertahun-tahun... Sikit je.. Tak banyak.. sebab aku tak aktif pun... Tak pe... Janji ada... ehhehe.... :)

Baiklah... itu jelah kisahnya...
THE END...
TATA...

Dan... sekali lagi.. kepada yang menerima anugerah tersebut.. atau pon tidak...
Aku cuma nak cakap...



Sekian

No comments:

Kawan2ku ^.~