Friday 19 April 2013

Versus 2 -Episode 1- & -Episode 2- (2013)


Sumber: google , Youtube, Afandi Ismail , etc.

  • Sebelum tu.. Jom tgok Anak Tomok buat muka comel! Suka! KLIK SINI


VERSUS 2 (2013)

Baiklah... Oleh kerana, tahun ni aku tak busy. Jadi, ada lah masa (sikit) nak ushar2 band Indie Malaysia yang sememangnya dah menjadi 'makanan ringan' aku di waktu-waktu kebosanan. Hehe... (Yelah tu waktu bosan je) He he he.....

So... Sejujurnya.... Untuk episode 2.... Aku tak tgok pon.. sebabnya.. Terlupa.. Hahah.. (Busy memikirkan nak apply apa... hahaha) -Nasib baik ada insan2 yang baik hati tolong uploadkan dekat Youtube-

Baiklah.... Ni ada list2 dia....
Aku ambil je daripada sumber-sumber yang aku jumpa... Saja nak share (Untuk mereka yg berminat)~



"P/S: Jangan sampai lalai ye. Ingat2 sikit. Kalau dah masuk waktu solat. Kerjakan lah ye. Jangan sampai terabai. Dahulukan apa yang wajib. TQ." -Peringatan Buat Diri Sendiri Dan Semua-




Versus 2 + Episode 1 : (Klik mana-mana band untuk dengar dan lihat.) 

Lagu asal :




Versus 2 + Episode 2 : (Klik mana-mana band untuk dengar dan lihat)

Lagu ciptaan band sendiri: (Battle) Kyoto Protocol - Winner!



Versus 2 + Episode 2 : (Klik mana-mana band untuk dengar dan lihat)
Lagu Asal :

Jadi.. Itu saje lah... Peace No War!
Assalamualaikum...





No comments:

Kawan2ku ^.~