Saturday 2 March 2013

Oh No~! Bio tak siap lagi~!






OH NO~!
Experiment-experiment Biology aku tak habis taip lagi!
Aku dah janji nak asi dekat Cikgu Hisyam!
Tapi tak habis taip lagi~!
Huhuhu...
Inilah akibatnya kalau tak habis-habis menyibukkan diri dengan Facebook, Blogging, Youtube bagai~!
Huhuhu..
Nampaknnya, aku kena jugak berusaha siapkan Bio tu.
Sebab aku dah janji.
Lainlah kalau aku tak janji. Ini dah berjanji. So kena lah tepati. Huhu..



Aku ni tak berapa bagus dalam subjek Bio.. Huhu...
Jadi, sebab tulah aku janji dengan cikgu yang aku nak tolong taipkan semua experiment yang ada untuk Form 4 and Form 5.
Tapi tulah~
Busy memanjang je aku ni.
Huhuhu...
Tapi takpe.. Aku masih ada 2 minggu untuk siapkan.
Aku akan cuba usahakan;
Huhu..
Persoalan sekarang~
MANA AKU LETAK BUKU BIO AKU NI???

Okey tak pe.. Buku tu boleh dicari.
Tapi yang penting sekarang ni.
Aku kena MULA MENAIP semula..
Hehehe...
Cikgu~!
Saya akan usahakan jugak!
Sebelum ambil result 20 Mac ni~!
Doakan saya.. Huhu..

Semoga berjaya YANA~!
Hehehe...

Bersengkang mata jom! ^w^






No comments:

Kawan2ku ^.~